20 Songs for Pele (XX)

20„W moim odczuciu Earthquakes, Pink Pele stanowiły trylogię, ale teraz drzwi się zamknęły. Pewien styl się dla mnie skończył. Ale o ile uznaję taką muzyką, jaka się pojawia, nie zaważając na to, czy radio będzie ją grało, myślę, że publiczność mnie nie opuści. To dla mnie najważniejsze” („Billboard” – 29 marca 1997).

Cooling

„Szkoda, że nie znalazła się się na Pele, bo myślę, że byłoby całkiem fajnie, gdyby wulkan powiedział: ‚Oto chłodzenie – szybsze niż mogę'”“ („FNX Boston” – 3 grudnia 1999)”.

„Zazwyczaj nie doprecyzowuje zbytnio swoich tekstów. Zdaje mi się, że naprawdę ważne, żeby ludzie interpretowali je po swojemu. Kiedy jednak pisałam ‚Cooling’, byłam na Hawajach i zmysłami doświadczałam ananasów – ich zapachu – oddziaływały na mnie, kiedy tam przebywałam. Brzmi, jakbym opowiadała głupoty, ale nie chciałabym zacząć mówić, do kogo odnoszę się w tej piosence. Dlatego właśnie uznałam, że najlepiej zatrzymać to w świecie metafor” („Women Who Rock” – styczeń 2004).

Odpowiedz

