20 Songs for Pele (XIX)

19Boys for Pele to chyba mój najbardziej bolesny album. Dzięki niemu dokonała się we mnie prawdziwa zmiana. Zeszłam z przyjemnej drogi i udałam się w świat, gdzie musiałam niejako wykorzenić wiele rzeczy, które nagromadziły w moim życiu; z tym, że w moim wypadku działo się to publicznie. Pele więc to naprawdę czuły punkt. Czasem nie jestem w stanie go słuchać” („The Duquesne Duke” – 20 marca 2003).

Twinkle

„Pewnego razu byłam na wysepce u wybrzeży Szkocji z kilkoma przyjaciółkami. Trochę się posprzeczałyśmy, no wiecie – to tak, jak z tymi trzema osobami, z których dwie chcą zabić trzecią. Nie jestem pewna, którą z nich byłam ja. Nie do końca wiem też, czy one chciały mnie zabić. Wiem za to, że jedna z nich chciała razem ze mną zabić trzecią, ale nie wiem, czy przypadkiem nie spikowały ze sobą przeciw mnie. Takie właśnie są dziewczyny – chłopaki muszą o tym wiedzieć. Jesteśmy sukami. Nie powiemy, co o tobie myślimy, ale to inna sprawa. Przynajmniej w tym jesteśmy bardziej pokręcone, ale i interesujące” (podczas koncertu w Omaha – 30 sierpnia 1998)”.

Odpowiedz

