20 Songs for Pele (XVII)

17„Oddzieliłam się od bratniej duszy i po raz pierwszy zaczęłam przyglądać się moim przekonaniom na temat mężczyzn, kobiet, równości, honoru, braku szacunku, namiętności, zmysłowości – temu wszystkiemu. Pisząc piosenki na Boys for Pele, zaczęłam doceniać siebie we własnych oczach zamiast szukać aprobaty w oczach innych, jak chociażby prasy, partnera czy kogokolwiek innego” („Dallas Morning News” – 14 czerwca 1996).

In the Springtime of His Voodoo

„[‚Doughnut Song’] prowadzi nad do ‚Voodoo’ – tu kluczem dla mnie jest, że ‚miał mi pokazać wiosnę’. Znaczna część mojego życia polegała na dążeniu ku czemuś. Zamiast skupiać na tym, co dzieje się teraz, myślimy, o tym, dokąd zmierzamy. Nie o tym, co właśnie teraz dajemy sobie nawzajem.““ Co mu obiecuję? Myśl, że to ktoś inny niesie laleczkę voodoo, zamiast chęci stawania się częścią voodoo i uzyskiwania do niego dostępu samemu. Ten wątek powtarza się przez cały utwór” („B-Side” – maj / czerwiec 1996)”.

Odpowiedz

