Oakland, Kalifornia (21.07.2014)

Tori dobiła do Kalifornii. W Oakland po raz pierwszy zagrała utwór z płyty Y Kant Tori Read (1988) pt. „Floating City”, a także utwór Rihanny „We Found Love”. Poza tym, publiczność usłyszala m.in. „Beauty Queen/Horses”, „Siren”, „Etienne” i „Scarlet’s Walk”. Jutro koncert w Los Angeles.

Debiuty: „Floating City”

Covery:  „We Found Love” [Rihanna], „Tiny Dancer” [Elton John]

Parasol
Caught a Lite Sneeze
Beauty Queen/Horses
A Sorta Fairytale
Floating City
China
Jackie’s Strength
Siren
Oysters

Lizard Lounge
We Found Love (cover Rihanny)
Tiny Dancer (cover Eltona Johna)

Etienne
Secret Spell
Garlands
Scarlet’s Walk
In the Springtime of His Voodoo
Cornflake Girl

Bis
Precious Things
16 Shades of Blue

6 thoughts on “Oakland, Kalifornia (21.07.2014)

    • Chociaż muszę przyznać, że wykonanie „We Found Love” średnio mi się podoba, za brakło mi optymizmu zawartego w oryginale.

      • We Found Love brzmi swietnie …do momentu gdy Tori zaczyna piać a to już w ogóle nie przypomina oryginału :D

      • Przypuszczam, iż nie lubisz oryginału. Ja akurat lubię i choć większość coverów, które Tori wykonuje podoba mi się to jednak w tym przypadku jest słabo, naprawdę słabo.. brak mi w tym życia, a ta piosenka jednak jest bardzo energetyczna.

  1. Uwielbiam oryginał! I ciekawi mnie to ,że brzmi tak inaczej :) Trudno taką hmm elektryczną piosenkę scoverowac na klawiszach więc Tori wymyśliła swoja wersje ;)

    • To prawda, nie jest to łatwe zadanie, ale jednak „Nas Nie Dogoniat” Tatu nie straciło nic ze swojej dynamiczności, gdy Tori wykonała ten utwór ;) Dlatego też, tym razem jestem trochę zawiedziony. Ale cieszę się za każdym razem, gdy sięga po jakieś znane przeboje.

Odpowiedz

