O utworze „Rose Dover”

„Piosenka nie powstawała długo. Słuchając i obserwując nastolatków, uświadamiałam sobie, że nie czują się zachęcani do używania wyobraźni; zamiast tego są zmuszani do radzenia sobie z rzeczywistością, poszukiwania utrzymania i pracy, płacenia rachunków. Wszystko to jest oczywiście ważne, ale czy nie można tego robić zachowując zdolność używania wyobraźni? Czy wyobraźnia nie jest częścią rzeczywistości? Według mnie jest – szczególnie dla pisarzy. By móc pisać, nie można być pochłoniętym wyłącznie pragmatyzmem i obowiązkami dnia codziennego. Trzeba umieć marzyć.”

4 thoughts on “O utworze „Rose Dover”

  1. Jeszcze nie słyszałem tego utworu, ale sądząc po komentarzu będzie to dla mnie ważny utwór, wyobraźnia i zdolność marzenia zawsze były ważne w moim życiu, uważam że to się tyczy nie tylko nastolatków, ale także a może i przede wszystkich dorosłych osób.

  2. Poza tym dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do powstania tej strony i poświęcają swój czas na jej prowadzenie, bardzo mi brakowało aktualnej polskiej strony o Tori. Muzyka Tori nie raz uratowała mnie i moją duszę – jakkolwiek górnolotnie by to nie brzmiało, taka jest prawda i to dla mnie coś znacznie więcej niż muzyka, te piosenki są jak dobrzy przyjaciele, którzy pocieszą i okażą zrozumienie, dlatego też jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI!

Odpowiedz

