O utworze „Maids of Elfen-Mere”

„Zbierałam informacje o Prerafaelitach przez wiele lat, głównie oglądając ich prace. Nie było to przypadkowe. Przypadkiem było natomiast znalezienie w jednej z książek drzeworytu Dante Gabriela Rossettiego stworzonego na potrzeby zbioru pieśni z XIX wieku. Nie skupiłam się na samej pieśni, ale zdumiało mnie to, co zobaczyłam na drzeworycie. Zaczęłam słyszeć pieśń tych panien i zastanawiać się nad jej przesłaniem w XXI wieku. Tak właśnie mnie uwiodły.”

Odpowiedz

