O utworze „Trouble’s Lament”

„Ta piosenka niejako sama się napisała dzięki opowieści – personifikacji Troski, która ucieka przed Szatanem, jakkolwiek ludzie go postrzegają. Mnie często wydaje się on nieuchwytny. Nie chcieliśmy go w uwidocznić w utworze, czy to przez wokal, czy jako postaci. Chcieliśmy stworzyć wrażenie pościgu. Jest w tym coś seksownego – to chcieliśmy przekazać. Potrzebowaliśmy też pewnej fantazji łączącej narratora, czyli mnie, i Troskę. Każdy może być Troską; ja również nią bywałam, jak większość kobiet. Trzymałam się więc z jednej strony postawy rozumienia, z drugiej pozycji narratora, który z kolei czuje coś do Zagrożenia. Instrumentacja musiała zatem reprezentować wszystkie te szczegóły i związki.”

Odpowiedz

