Listy sprzedaży

Najnowsze dzieło Tori – album Unrepentant Geraldines – zadebiutował w Polsce na miejscu 33. listy najlepiej sprzedających się płyt minionego tygodnia. To najsłabszy debiut Tori w naszym kraju (nie licząc albumu Midwinter Graces – miejsce 40.). Płyta znacznie lepiej radzi sobie w innych zakątkach świata. W USA zadebiutowała na 7. miejscu (ze sprzedażą ponad 20 000 sztuk), w Wielkiej Brytanii na 13. (4 614 egzemplarzy sprzedanych). Do pierwszej dwudziestki dostała się również w Chorwacji (6.), Holandii (10.), Niemczech (15.), Austrii (17.), Irlandii (17.), Danii (19.) i Szwajcarii (20.).

7 thoughts on “Listy sprzedaży

  1. Nic dziwnego… nie wydali nawet teledysku. No i w Polsce nie można mówic o jakiejś imponującej promocji.

  2. Co do promocji, zgadzam się, natomiast wątpie w znaczną (jeżeli w ogóle, jakąkolwiek) siłę teledysku w 2014. Zwłaszcza, jeżeli miałby być to taki teledysk, jak od czasów Beekeper+ (był tam w ogóle jakiś teledysk? Coś ze sweet the sting mi się kojarzy…). Natomiast teledysk taki jak do Scarlet włącznie biorę w ciemno! „Fade to Red” zajmuje honorowe miejsce na mojej półce z DVD Tori :)

    A tak w ogóle… Eee tam, na pewno wszyscy czekają na wersje deluxe :rotfl: Idę też o zakład, że gdyby płyta debiutowała zaraz po koncercie, wyniki byłyby duuużo lepsze ;)

    /Estel

    • Sleeps with Butterflies miało teledysk! :)
      Sweet The Sting usłyszałem kiedyś w radiu w Carefourze kto wie czy to nie dzięki teledyskowi go tam puszczono? :D

      Od siebie dodam ,że mi podobają się (znienawidzone przez większość) wizualizacje z AATS. Chciałbym żeby kiedyś powtórzyła ten pomysł.

      Co do sprzedaży w Polsce … w niektórych sklepach premierowe płyty pojawiają się na półkach z kilku tygodniowym opóźnieniem więc nie ma się co dziwić. Pamiętam jak szukałem The High End of Low – Mansona …w największym Media Markcie w moim mieście pojawił się na pólkach dwa tygodnie po premierze :/

      • Muszę od siebie dodać, że dla mnie AATS to głównie płyta wizualna…Nawet kolejność utworów na DVD uważam za lepszą. Częściej słucham patrząc na to dvd niż z krążka cd…

  3. A ja myślę, że to i tak sporo ponieważ Tori to dość specyficzna artystka, którą się uwielbia lub z drugiej strony mało kojarzy…To artystka mająca już swój kluczowy dorobek za sobą i bazująca na uwielbieniu fanów. Nam się wydaje, że wszyscy wiedzą o Jej nowej płycie, tymczasem wydawnictw jest tak wiele a odbiorców jeszcze więcej, że w tych czasach listy sprzedaży będą się chyba rozciągały na dłuższe okresy niż takie Boom i TOP TEN…

  4. Ja też uważam, że to niezły wynik. Tym bardziej, że na premiery nowych płyt Tori zwracają uwagę chyba głównie fani. Reszta osób jak to już zostało napisane w komentarzu Rafała, mało ją kojarzy, albo lubi kilka najbardziej popularnych utworów i na tym poprzestaje.

  5. Co do AATS to mam wrażenie, że album ten jest wielce niedoceniony wśród fanów. Nie mogę pojąć dlaczego. Dla mnie jest w Top 5 ulubionych płyt Tori. To przecież w dużej mierze dalszy ciąg eksperymentów z elektroniką zapoczątkowanych na FTCH i TVAB. Zawiera co najmniej kilka naprawdę bardzo dobrych kawałków. Wizualizacje lubię mniej, ale sens jakiś też mają, tyle że jak dla mnie są trochę nudne. Najlepsze widea to wg mnie Police Me, Strong Black Vine i Ophelia.

Odpowiedz

