Manchester, Anglia (11.05.2014)

Tori powitała Anglię kilkoma debiutami – m.in. „Taxi Ride”, „Lust”, „Northern Lad”, „A Sorta Fairytale” oraz pierwszym solowym wykoaniem „Raspberry Swirl”. Znany już utwór „16 Shades of Blue” zwiastował nowy album, a wśród coverów znalazły się „Eyes Without a Face” Billy’ego Idola oraz debiut „Extreme Ways” Moby’ego. Pełna setlista poniżej. Już dziś koncert w Birmingham!

Debiuty: „Taxi Ride”, „Lust”, „Northern Lad”, „A Sorta Fairytale”, „Graveyard”, „Frog on My Toe”, „Raspberry Swirl”

Covery: „Eyes Without a Face” [Billy Idol], „Extreme Ways” [Moby]

Parasol
Taxi Ride
Lust
Northern Lad
Bouncing off Clouds
Silent All These Years
A Sorta Fairytale
Lizard Lounge
Eyes Without a Face (cover Billy’ego Idola)
Extreme Ways (cover Moby’ego)

Pancake
Baker Baker
Graveyard
Frog on My Toe
i i e e e
Cornflake Girl
Bis
Leather
Raspberry Swirl
16 Shades of Blue

2 thoughts on “Manchester, Anglia (11.05.2014)

  1. BYŁEM SUPER JAK ZWYKLE I AŻ 3 KAWAŁKI Z MOJEJ UKOCHANEJ PŁYTY FTCH :)!!! ALE AUTOGRAFU NIE BYŁO SZANS ALE CO TAM POCIESZAM SIĘ ŻE MAM Z LOMOGRAPHU CD LIVE IN RUSSIA :) LOVE YA TORI !!!

  2. Czemu nie było szans na autograf? Chyba meet and greet się odbyło, tak słyszałem. Ja nie dotarłem, bo wyjechałem z Glasgow dopiero koło południa.

    Koncert super. Jestem pewien, że Tori powiedziała podczas bisu, że nas nagrywa. Więc może jest szansa na jakieś oficjalne bootlegi?

Odpowiedz

