Glasgow, Szkocja (10.05.2014)

Tori zawitała wczoraj w szkockim Glasgow. Setlista koncertu zawierała m.in. „Doughnut Song”, „Twinkle”, „Indian Summer”, „Your Cloud”, a także debiut American Doll Posse w postaci utworu „Bouncing Off Clouds”. Nowy album reprezentowała jedynie piosenka „Selkie”. Tori zagrała także typowo szkockie „Etienne” oraz dwa znane już covery – „Sweet Dreams (Are Made of This)” i „Fire and Rain”.

Debiuty: „Doughnut Song”, „Mother”, „Bouncing Off Clouds”, „Your Cloud”, „Indian Summer”, „Etienne”, „Twinkle”

Covery: „Sweet Dreams (Are Made of This)” [Eurythmics], „Fire and Rain” [James Taylor]

Parasol
Doughnut Song
Mother
Bouncing Off Clouds
Your Cloud
Crucify
Indian Summer
Lizard Lounge
Sweet Dreams (Are Made of This) (cover Eurythmics)
Fire and Rain (cover Jamesa Taylora)

Past the Mission
Winter
Take to the Sky
i i e e e
In the Springtime of His Voodoo
Bis
Etienne
Twinkle
Selkie

12 thoughts on “Glasgow, Szkocja (10.05.2014)

  1. Nie mogę się nacieszyć. Poprosiłem ją wczoraj o Your Cloud. Oczywiście, żeby zwiększyć szanse na jej zagranie, umotywowałem prośbę zgrabną historią. Tori powiedziała, że super i zagrała :) Umarłem, jak usłyszałem. Dla takich momentów wydaje się tyle kasy na te koncerty :P

    Później moja siostra powiedziała Tori, że chce, żeby zagrała to, o co brat poprosił i jeszcze Doughnut Song. Tori też to zagrała! Prawdziwy „request show” :D

    • No i umarłem jeszcze po raz drugi przy Indian Summer. Zawsze chciałem to uslyszeć, tylko nigdy nie było okazji, żeby Tori poprosić, albo po prostu wydawało mi się, że i tak mała szansa, że zagra.

      • Gratulacje !! Az się człowiek do monitora uśmiecha ;) Ja będe prosił o Welcome to England …zobaczymy czy się uda jak tobie :)

  2. Po setlistach widać, że można się spodziewać wszystkiego…Ja z moich ulubionych utworów nie słyszałem na żywo jeszcze blood roses ale mi się marzy coś z YKTR co jeszcze nie grała…Może On The Boundary…

  3. O której godzinie Tori pojawia sie na M&G? Jest to stała godzina około 13-15? Jak było w Glasgow? Wolałbym jutro nie czekać całego dnia z obawy ,że przegapię ;)

Odpowiedz

