Tori w Paryżu i… w LP3

AKTUALIZACJA: Występ z francuskiej telewizji poniżej. Tori wykonała „Trouble’s Lament”. Pojawił się także kolejny segment wywiadu.

Tori gości dziś w Paryżu. Przed południem pojawiła się w stacji radiowej France Inter, gdzie zagrała singiel „Trouble’s Lament” – można go posłuchcać TUTAJ (ok. 50 min. programu On va tous passer). Wieczorem za to wystąpi w programie telewizyjnym C à vous.

Najnowszy singiel znajduje się także od dwóch tygodni w poczekalni na Liście Przebojów Trójki (wczoraj miejsce 39., w zeszłym tygodniu 43.). Zachęcamy do głosowania!

13 thoughts on “Tori w Paryżu i… w LP3

  1. Szczególnie wokal lepszy niż wersja studyjna, bez tych produkcyjnych udziwnień, naturalny. Szkoda jednak, że będzie to trasa solowa…Sala Kongresowa to dla mnie za duży obiekt na Tori solo z fortepianem.

  2. Nie chcę być drobiazgowy, ale wiele z najlepszych (zarejestrowanych) koncertów Tori, to występy solo z fortepianem w obiektach, gdzie zmieściłyby się trzy sale kongresowe (a czasem i można by dopchać czwartą). Po latach Trio on Tour, a następnie Tori z kwartetami, orkiestrami, etc, bardzo cieszę się na trasę solową :)

    • Cóż, rzecz gustu. Ja uwielbiam wersję z zespołem, ktoś solo a Piotr Kaczkowski uznał występ z Orkiestrą za najpiękniejszy z czym mój gust się nie zgadza i tak już jest. Fajnie że mamy taki wybór, pod tym względem Tori jest niezastąpiona.
      Co innego jeszcze oglądać bądź słuchać rejestrację a co innego odbierać na żywo. Mam to szczęście, że trafiłem w 1 rząd więc może poczuję się bardziej intymnie…

      • Pierwszy rząd ze sprzedaży „normalnej”? Jeżeli tak, to rzeczywisty rząd trzeci (przed nimi są, dwa tzw. rzędy dostawne – śmieszna nazwa, bo są tam zamontowane na stałe – które mieszczą się pod samą sceną), więc faktycznie bardzo blisko – będziesz widział nawet mimikę Tori :)

        Ostatnie dwa koncerty udało mi się załapać na „najpierwszy” rząd (Wielkie dzięki za „cynk”, Magnolia!) i wrażenie jest niezapomniane. Jedynie bardzo niskie osoby powinny się wystrzegać – Tori jest drobna i poniżej 1,70 wzrostu, z pozycji siedzącej, w pierwszym dostawnym widać… czubek Jej głowy.

        Oczywiście, jeszcze lepsze są wrażenia, gdy na bis ludzie poderwą się w końcu z siedzeń i bez obawy o nagabywanie ze strony ochrony, można dać susa pod samą scenę – wtedy, „siedzimy” Tori niemal „na kolanach”… Co koncert obiecuje sobie, że w jakiś sposób zorganizuje „bunt” w kongresowej i zmobilizuje ludzi do szturmu pod scenę już na pierwszym utworze, eh…

        /Estel

  3. Pierwszy normalny, czyli trzeci rzeczywisty. Szczerze mówiąc te dostawne mnie nie interesują bo wiem jak wyglądają…Ja się powoli robię już trochę wymagający bo przy większej ilości zaliczonych koncertów to ja bym chciał przynajmniej na co trzecim wygodnie i blisko siedzieć artysty.
    Nurtują mnie jeszcze dwie sprawy…Tori chyba wspominała, że Trouble s Lament już nie wykona…Inna sprawa – jak długo może potrwać koncert solo? Myślę, że u każdego w głowie ten czas będzie różny…Nie chodzi mi o to, że zamierzam się nudzić. Niech gra jak najdłużej ale trochę obawiam się tego, że będzie krótki a jak będzie długi to może być nużący dla co poniektórych osób…

    • Tori zapewne miała na mysli ,że TL nie bedzie grane na trasie. Trasa trasą a promocja musi byc ;)

      Co do koncertów solo … Takie ‚From Russia with Love’ trwa godzine i 40 minut – 19 piosenek. Koncerty z Original Bootlegs maja po 18-19 piosenek więc podobny czas trwania + ewentualna improwizacja + opowiedziana historia. Ah… Tori zapowiedziała ,że z zespołem przygotowali parę rekwizytów które maja urozmaicić show więc kto wie na co jeszcze można liczyc ;)

  4. Czy ktoś orientuje sie kiedy pojawi sie aktualizacja w sklepie Tori ? Podczas M&G chciałbym miec do podpisania plakat czy coś w ten deseń. Może ktoś wie gdzie kupić (online) tego typu akcesoria ?
    Z góry dzięki ! :)

  5. Zdaje się, że jedynym „oficjalnym” źródłem związanym z wydawnictwami jest właśnie sklep na stronie Tori, więc bez aktualizacji, nici. Ja natomiast polecam absolutnie PRZEPIĘKNY kalendarz ścienny RAINN, który zawsze zawiera artystyczne wizje Tori (mniej lub bardziej „realistyczne” różnych znakomitych rysowników. Nie dość, że zyski ze sprzedaży idą na RAINN, to kalendarz jest naprawdę zjawiskowy, a z podpisem Tori… (swoją drogą, pewnie byłaby mile zaskoczona, że ktoś z Europy zamówił i przyniósł). Jednym z moich kolekcjonerskich marzeń jest zdobycie kopii ze wszystkich minionych lat.

    Z innej beczki – moje „koncertowe” marzenie to by Tori poszła śladem wielu „siostrzanych” artystek i wymogła na swoich koncertach zniesienie absurdalnego zakazu nagrywania wizji i fonii. chciałbym, w końcu, by po koncertach bombardowały mnie z lewej i prawej nagrania wizji w dobrej jakości, które można by połączyć z najlepszym nagraniem dźwięku i zrobić fanowskie DVD (w tych 99,99999% sytuacji, kiedy oficjalnego DVD z danego koncertu nie ma).

    A nie tak, jak gdy podjąłem podobną próbę ostatnio i 70% materiału z koncertu brakowało, a jak było, to nie warte konwertowania na DVD (fragmentaryczne), bo ochroniarz, bo to, bo tamto… No naprawdę, który mamy rok, ’98?!

  6. Świetny pomysł z albumem RAINN ! Szukałem, szukałem i nie znalazłem … Na oficjalnej stronie RAINN nie ma go w sprzedaży. Byłbym wdzięczny za linka.

    ;)

    • Buuu, wygląda na to, że ostatni kalendarz RAINN został wydany w 2008 roku (nie ma to jak posiadać aktualne informacje, eh? :/ ) Co ciekawe, na stronie RAINN w ogóle znikły powiązania z Tori – nie chcę rozsiewać plotek, bo nie mam na to żadnych potwierdzonych informacji, ale wygląda na to, że po latach mocnego zaangażowania, Tori przeszła na „honorową emeryturę” jeżeli chodzi o organizację, którą założyła.

      /Estel

      • Szkoda :( Idea świetna.

        A wpływy na konto fundacji z pierwszych rzędów już nie aktualne ? Trochę wstyd jakby odcięła sie od niej całkowicie.

  7. Pojęcia nie mam (wstyd, ale nawet nie wiedziałem o wpływach z pierwszych rzędów). Swoją drogą, to byłaby ciekawa informacja do sprawdzenia, tak z nie-pudelkowej ciekawości.

Odpowiedz

