Wywiad dla Tonight

Tori udzieliła krótkiego wywiadu telefonicznego południowoafrykańskiej gazecie Tonight. Kilka cytatów o nowym albumie poniżej. Dowiadujemy się także, że trasa będzie solowa! Co więcej wytwórnia Decca napisała na swoim koncie Twitter, że usłyszeli już pierwszą nową piosenkę Tori…

„To pierwszy album od kilku lat, który nagrałam bez orkiestry. Pisałam piosenki na przestrzeni kilku lat i badałam różne style muzyki. Przez klika ostatnich lat pracowałam z masą ludzi. Pisałam piosenki potajemnie. To nie dziennik – to byłoby bez sensu. To raczej migawki mojego życia.”

Tori czerpała inspiracje m.in. ze starego rysunku skruszonej Marii Magdaleny: „Patrzyła w górę na Maryję Dziewicę i zakochałam się w tej scenie. Każda piosenka to opowieść z jej własnymi dźwiękami; niekoniecznie łączą się ze sobą. Tematy się zmieniają, jako że napisanie materiału zabrało mi dużo czasu. Wiele się nauczyłam i nacieszyłam się wolnością – to cudowne.”

One thought on “Wywiad dla Tonight

  1. Ciekawe czy plotki o tym ,że usłyszymy coś w tym tygodniu okażą się prawdziwe. Oby !

    „…To raczej migawki mojego życia.”

    Nie mogę się już doczekać !!! Tracklista, długość piosenek, kolejne zdjęcia promocyjne, pierwszy singiel … już prawie, prawie ;) !

Odpowiedz

