Będzie nagranie z The Light Princess

W najnowszym numerze „Gay Times” Tori potwierdza, że piosenki z musicalu w wykonaniu aktorów ukażą się na CD. Na razie brak szczegółów, ale jest na co czekać! Poniżej kilka innych ciekawych fragmentów wywiadu po polsku.

Samuel Adamson: Mój ulubiony [utwór Tori] to „Silent All These Years”. Uwielbiam też „Tear in Your Hand”. Pamiętam, kiedy wyszła płyta Abnormally Attracted to Sin. Byliśmy wtedy na początkowym etapie tworzenia musicalu. Słuchałem go w domu i pojawił się utwór „That Guy”. Wysłałem Tori e-maila i napisałem: „Czemu nie napisalaś tego do musicalu?”

Tori: Potrzebowaliśmy krwi, kości duszy u bohaterów. Chcieliśmy oczywiście bawić, ale jednocześnie chcieliśmy otworzyć wasze serca.

Czy muzyka doczeka się wydania jako album? „Tak, nagrany przez aktorów.” – odpowiada Tori. Czy śpiewać będzie ona? „Nie” – uśmiecha się – „ja usiądę w fotelu producenta.” (…) „Sam potwierdzi, ja nagrałam demówki” – dodaje Tori – „ale tym razem ludzie nie powinni usłyszeć jak ja to śpiewam. Musicie usłyszeć niesamowitych aktorów, którzy wcielają się w te postaci, i poznać dzięki nim tę historię. A ja brzmię jak wróżka na haju!”

„Ale nigdy nic nie wiadomo” – podpuszcza ją Sam –  „może zaśpiewa jedną czy dwie na koncercie. Mam taką nadzieję…”

One thought on “Będzie nagranie z The Light Princess

  1. „A ja brzmię jak wróżka na haju!” … :D Czekam ! Czekam na jakiekolwiek nagranie ! Również mam nadzieje ,że usłyszę kilka utworów w wykonaniu Tori.

Odpowiedz

