Artykuł w The Telegraph

torW brytyjskim dzienniku The Telegraph ukazał się artykuł, będący opisem jednej z sierpniowych prób musicalu The Light Princess (ze zdjęciami!). Autorka (Sheryl Garratt) skupia się na sprawach technicznych i trudnościach z nimi związanymi, między innymi, w jaki sposób urzeczywistnić unoszenie się księżniczki. Reżyserka Marianne Elliott stwierdza: „W pierwszej części księżniczka unosi się, a w drugiej pływa – dwie wyjątkowo trudne do wystawienia rzeczy. Są też ludzie biegnący przez lasy, zabijający zwierzynę i potwory oraz tsunami na scenie. To coś zupełnie innego niż reżyserowanie sztuki – to bardziej jak film. Wszyscy musimy pracować razem, nad tą samą stroną, uważnie się słuchając”. Kolejną kwestią jest użycie lalek – pojawią się one w torhistotnych rolach konia Joey’a i książęcego sokoła Zephyrusa, a także pewnej myszy. Komentarze Tori dotyczą głównie grupowego aspektu pracy: „nie zaczynaliśmy jako zespół, ale staliśmy się nim. [Samuel Adamson] to mój papierowy mąż”. „Mamy nadzieję, że nie będzie to brzmiało jak mój album”. To praca grupowa: Marianne Elliott, Martina Lowe (kierownika muzycznego) i Johna Philipa Shenale (aranżującego na instrumenty dęte i smyczkowe). Artystka informuje, że  pięć lat temu zaniosła pomysł musicalu na Broadway (gdzie nie udało się znaleźć przychylnych ludzi), a dopiero później zwróciła się do sir Nicholasa Hytnera z The National Theatre. Tori ponownie podkreśla, że musical znacznie odbiega od oryginalnej baśni – postaci są znacznie bardziej złożone – emocjonalny stan księżniczki jest znaczniej poważniejszy, a książę jest „mniej Disney-owski”.

Odpowiedz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s