Flavor na podium Billboardu!

AKTUALIZACJA (21.02.2013): Remiks „Flavor” awansuje na miejsce 2 klubowych hitów za Oceanem. Gratulujemy sukcesu Tori!

Magazyn Billboard opublikował listy najlepiej sprzedających się albumów ubiegłego roku. Tori znalazła się na 10. miejscu wśród najlepiej zarabiających artystów w kategorii Klasyka. Jej dwa ostatnie albumy dotarły na listę najlepiej sprzedających się w tej samej kategorii: Night of Hunters na pozycji 21. a Gold Dust na 24.
Dodatkowo remiks utworu „Flavor” jest w tym tygodniu na 23. pozycji w kategorii muzyki klubowej i dance (w ubiegłym tygodniu był na 30. miejscu).

6 thoughts on “Flavor na podium Billboardu!

  1. Cieszy, że w ogóle na jakiejś liście się znalazła choć dla mnie osobiście nie musi. Biorąc pod uwagę popularność klasyki-wysoka pozycja NoH i GD mnie nie dziwi. Choć, bądźmy szczerzy Gold Dust to taka naciągana klasyka. Niech zbiorę gromy ale dla mnie to najbardziej popowa płyta Tori i obecność orkiestry nic nie zmienia.
    Co do remiksu, czy też remiksów „flavor” to nie mogę nigdzie znaleźdź tego, który dwukrotnie na antenie prezentował Piotr Kaczkowski. Jest tam więcej, dużo więcej wokalu Tori niż w tych co już znamy oficjalnie. Niestety Pan Piotr nigdy nie ujawnił autora tegoż remiksu a w playliście Trójki danych z Minimaxu i środowej „tonacji” nie było.

    • Gold Dust został zaklasyfikowany jako klasyka pewnie ze względu na logo Deutsche Grammophon ;) Co do remiksu z Minimaksu to nie przypadkiem nr 4: Flavor (Club Mix) [Radio Edit]?

      • Chyba tak, ja miałem tylko trzy remiksy, tego nie znałem. Nawet nie chciało mi się w to zagłebiać….Ale z tych okropieństw ta wersja wydaje mi się najmożliwsza.

  2. Tori na miejscu 8 ! :) Remix cieszy się dużą popularnością. Osobiście sam miałem przyjemność ostatnio usłyszeć Tori we Wrocławskim klubie. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie :) ale i jaką dume widząc ,że ludzie tańczyli do Flavor. Magiczne :)

Odpowiedz

