Wywiad w Daily Mail

W najnowszym wywiadzie dla Daily Mail, Tori zdradza kilka ciekawostek na swój temat.

– „Dorastałam wierząc, że rock’n’roll to szatańska muzyka.”
– „Od jakiegoś czasu czuję się jak klasyczny samochód.”
– „Kiedyś byłam bardziej jak pancernik, ale teraz jestem lwicą.”
– „Jestem świetna w Fantasy Football.”
– „Jestem krzyżówką kury domowej i tancerki erotycznej.”
– „Nie mam wyrzutów sumienia w sprawie karmienia piersią prosięcia.”
– „Tworzenie płyty to jak surfowanie po gigantycznej fali.”
– „Przemysł muzyczny pełny jest zawiści – przeżuwa kobiety, a potem je wypluwa.”
– „Wino jest jedną z moich największych pasji.”
– „Wydziedziczę każdego członka rodziny, który kupi sobie Kindle.”
– „Chciałam zostać politykiem tylko po to, by mieć pewność, że Sarah Palin nie wygra.”
– „Wreszcie zapanował rozejm pomiędzy mną a rodzicami.”
–  „Ludzie nie doceniają, jaką jestem sprytną businesswoman.”

Odpowiedz

