Fragmenty utworów w serwisie iTunes + nadchodzące wydarzenia

W serwisie iTunes pojawiły się 1,5-minutowe fragmenty wszystkich utworów z płyty Gold Dust. Posłuchać można TU. Jak wrażenia?

Cyfrowa albumu zawierać będzie dwa utwory bonusowe: Maybe California (piosenka dostępna na wersji deluxe w brytyjskim iTunes) oraz Snow Angel (amazon.co.uk).

W nadchodzących tygodniach zacznie się promocja nowego albumu w mediach. Póki co potwierdzone wywiady to:
23 września, 21:00 – TimesTalks Madrid (wywiad w Madrycie, transmisja TUTAJ)
25 września, 14:00 – BBC 6: Radcliffe and Maconie (transmisja TUTAJ)

11 thoughts on “Fragmenty utworów w serwisie iTunes + nadchodzące wydarzenia

      • Ahaa…to trza instalować program. Chyba się jednak wstrzymam i poczekam do premiery albo zrobię tak jak z NoH czyli kupię i posłucham dopiero po koncercie. Fajnie się wtedy odbiera płytę i wspomina koncert.

    • strasznie kiepska jakość, przesłuchuję aktualnie i muszę ze smutkiem stwierdzić, że jak na razie zawiodłem się na Jackie’s Strength, Precious Things też mnie nie porwało, chyba to wyłącze i poczekam na album…

      • Winter definitywnie nie da sie zepsuć, Programmable Soda – puki co wolę oryginał. Ogolnie ten preview sprawił na mnie takie wrażenie jakby trochę uczucia brakowało w tych wykonaniach, mam nadzieję, że się mylę…

      • A mnie jakoś właśnie zachęciły te fragmenty… Byłem dosyć sceptycznie nastawiony, a tu wokal Tori jest naprawdę dobry, coś drgnęło w produkcji (jest więcej powietrza), nakładające się partie wokalne też pasują. Jakoś tak wszystko gra. Nie sądzę, żeby te piosenki miały przyćmić oryginały, bo to niemożliwe, ale brzmią naprawdę nieźle.

  1. Według mnie piosenki brzmią genialnie. Cloud On My Tongue brzmi nawet lepiej jak oryginał. A jak Tori zaczyna śpiewać „Circles and circles and circles again
    The girl’s in” ….och ! :)

Odpowiedz

