Flavor z orkiestrą i teledysk!

Dziś oficjalna premiera teledysku do utworu ‚Flavor’ z orkiestrą! Zapraszamy do oglądania!

Płytę Gold ‚Dust’ można już zamawiać w sklepach empik (wersja PL + deluxe), oraz fan.pl!

Na oficjalnej stronie Tori pojawił się utwór ‚Flavor’, pochodzący z płyty ‚Gold Dust‚, która w Polsce ukaże się już 2 października! Co sądzicie?

Ponadto oficjalne źródła donoszą, że trasa Gold Dust z orkiestrą rzeczywiście będzie limitowana. Odbędzie się tylko pięć zapowiedzianych do tej pory koncertów.

11 thoughts on “Flavor z orkiestrą i teledysk!

  1. To chyba pierwszy prawdziwy teledysk od czasów Scarlet’s Walk !
    Podczas American Doll Posse o teledyskach nie było mowy :( Podczas Night Of Hunters mieliśmy nagrania jak Tori śpiewa w studio, Abnormally obfitowało w wizualizacje nie teledyski, The Beekeeper miało ten swój teledysk ale dosyć …prosty.
    W tym jest przesłanie. Nie rozumiałem Flavor do końca, dzięki teledyskowi rozumiem już w pełni. Piękny. Tori równie piękna, wiem że na różnych stronach krytykują (jak zawsze) jej wygląd ale dla mnie wygląda pięknie. Niektóre sceny z teledysku wywołały u mnie szeroki uśmiech. Jestem bardzo ciekawy reszty kompozycji na albumie. Książeczki i ogólnej atmosfery :)

    • Dla mnie każdy teledysk jest prawdziwy, każda wizualna forma „ubrania” piosenki. Myślę jednak, że „Noc Łowców” przełamała jakiś kryzys, trudno nawet sprecyzować jaki bo to kwestia odczuć co jest dobre a co złe. Już sama szata graficzna tamtej płyty miała w sobie „to coś”. Teraz, przy Gold Dust zapowiada się wg mnie podtrzymanie tamtej formy.
      Jeśli chodzi o interpretację utworu to została ona świadomie podsunięta poprzez właśnie ten teledysk aby nadać utworowi nowe znaczenie. To nie tak, że teraz interpretacja jest właściwa. Teraz jest nowa i taka, którą chce Tori na Ten czas.

    • Nie przepadam za NoH ale Gold Dust jestem bardzo ciekawa ;))) za to Flavor podoba mi się bardziej niż z albumu AATS

Odpowiedz

