Gold Dust (aktualizacja: kolejne zdjęcia)

AKTUALIZACJA: Kolejne dwa zdjęcia [3 + 4] pojawiły się na oficjalnej stronie Tori!
Pojawiły się dwa nowe zdjęcia [1 + 2] promujące Gold Dust. Oficjalna strona wytwórni Decca zdradza także długość utworów: najdłuższym jest ponad sześciominutowy Flying Dutchman, najkrótszym Programmable Soda.

Nowy album Tori Amos Gold Dust zostanie wydany 28 września w Niemczech, 1 października w Europie i Wielkiej Brytanii, 2 października w USA i Kanadzie, a 5 października w Australii. Na płycie znajdzie się 14 kompozycji z bogatego katalogu artystki w aranżacjach orkiestralnych (lista po kliknięciu na Czytaj dalej). Tori tak komentuje projekt:

„Wiele z tych piosenek zostało napisanych dzięki rozmowom z ludźmi przed koncertami; kiedy stałam gdzieś z filiżanką kawy, a ktoś podchodził i opowiadał swoją historię. Bardzo często to było nasze jedyne spotkanie. Zdaje się, że w pewnym sensie Gold Dust to świętowanie ponad dwudziestu lat rozmów, które zainspirowały te utwory. Jest to zbiór nowych nagrań, ukazujący, gdzie teraz są te piosenki i kim się stały”. (źródło)

Lista utworów

1. Flavor 04:08
2. Yes, Anastasia 04:17
3. Jackie’s Strength 04:32
4. Cloud on My Tongue 04:23
5. Precious Things 04:44
6. Gold Dust 05:45
7. Star of Wonder 03:46
8. Winter 05:45
9. Flying Dutchman 06:21
10. Programmable Soda 01:27
11. Snow Cherries from France 03:01
12. Marianne 04:08
13. Silent All These Years 04:33
14. Girl Disappearing 04:06

Jak podaje australijski sklep JB Hi-Fi, na płycie DVD w wersji limitowanej (z 32-stronicową książeczką) znajdzie się teledysk do utworu Flavor, wykonanie Gold Dust oraz materiały zza kulis. Czyżby Flavor był singlem?

Nic tylko czekać na pierwszy singiel!
Podobno Peter Rauhofer przygotowuje remiks utworu Flavor. Potwierdzałoby to jego wydanie jako singla!
Przypominamy także o trasie The Gold Dust Orchestral Tour, a szczególnie o koncercie w Warszawie, 13 października 2012.

17 thoughts on “Gold Dust (aktualizacja: kolejne zdjęcia)

  1. Star of Wonder mogłaby sobie darować. Lubie słuchać płyt w całości a w sezonie letnim trza będzie przeskoczyć…A tak to wszystko mi jedno jakie piosenki będą opracowane i zamieszczone na płycie.

  2. Zastąpiłbym pare pozycji i dodał jeszcze kilka w końcu to nie nowy materiał a „odświeżony” materiał. Mimo wszystko cieszę sie jak dziecko ! :) Okładka piękna ale co do Tori nigdy nie jestem obiektywny ;) Ciekawi mnie koncept, pomysł na album …Tori w taksówce ? (brakuje Taxi Ride) może to swoista podróż po tym co było by zebrać tytułowy Złoty Pył ?
    Czekam na singla !

  3. Ja jako bonus dorzuciłbym Suede albo Cruel z Apollon Musagète:) Tracklista mnie nie zaskoczyła, takiej się spodziewałem i jestem zadowolony. Star of Wonder to mój ulubiony utwór na MG, więc też na plus. Poza tym, usłyszymy to wszystko na żywo w Warszawie. Wow.

  4. ubolewam, że dostaniemy tylko jeden krążek. to powinno być wydawnictwo dwupłytowe. gdzie Josephine? gdzie Strong Black Vine? to tylko pierwsze kawałki, jakie przychodzą mi na myśl, a jest ich więcej… mimo wszystko cieszmy się tym, co mamy.

  5. Teraz zwróciłem uwagę ,że Flavor jest pierwszym na płycie kawałkiem, kręcony jest do niego teledysk więc podejrzenie ,że jest singlem jest bardzo prawdopodobne. Ciekawi mnie jak róznic sie będzie od wizualizacji na AATS

  6. Remix ? Z tego co widzę na jego profilu ten Pan specjalizuje się w muzyce elektronicznej. Trochę mi się to gryzie z orkiestra symfoniczną i taka piosenką jak Falvor. Hmm

    • No właśnie. Ale takie połączenie może być bardzo ciekawe. Oczywiście sam fakt, że pracuje nad remiksem nie znaczy, że my go kiedykolwiek usłyszymy… ;) Oby!

    • Jeszcze nie wiadomo nawet jaką wersję remiksuje, może zwykłą. A choćby nawet symfoniczną to nie wiem w czym to przeszkadza. Przecież wiele dzieł muzyki elektronicznej mozna porównać do utworów klasycznych. Oczywiście nie chodzi mi tu o jakieś beaty itp. ale raczej o rzeczy ambientowe, soundscapy i wiele innych różnie nazywających sie produktów dźwiękowych…
      Ja Flavor widzę (słyszę) jako ambient i smyczki mogą tu tylko pomóc.

  7. Tori i motor ? ;) Mi się podoba ! I to graffiti w tle ! Znów mi się to kłóci z całym konceptem ale z drugiej strony robi się bardzo ciekawie. Tori jak zawsze piękna ale …ten makijaż zrobił coś dziwnego z jej okiem :D

Odpowiedz

