100 Najważniejszych Kobiet w Muzyce, c.d.

Tak jak zapowiadano, Tori pojawiła się w programie VH1, który podsumowywał plebiscyt na 100 Najważniejszych Kobiet w Muzyce (przypominamy, że Tori zajęła w nim 54. miejsce). Półtorej minuty poświęcone Tori można zobaczyć TUTAJ. Dodatkowy materiał, który nie znalazł się w audycji (dwa fragmenty o „Y Kant Tori Read” i o graniu na fortepianie) znajduje się TU. Podczas programu na pochlebnie na temat Tori wypowiadały się m.in Amy Lee (z zespołu Evanescence), Regina Spektor, czy Jewel. Tori natomiast dorzuciła kilka miłych słów o Sarah McLachlan, Fionie Apple, Melissie Etheridge, a także Jewel i Cher.

4 thoughts on “100 Najważniejszych Kobiet w Muzyce, c.d.

  1. Trochę ubogie te wypowiedzi na temat Tori ale zawsze lepiej to niż żadne. Cała lista to jakaś pomyłka ale dobrze ,że się chociaż na niej znalazła.

  2. Szczerze to jestem zdziwiony, że Tori dobiła tak wysoko, biorąc pod uwagę niektórych z towarzystwa… Co do długości, to taka konwencja niestety, byle odbębnić po 30s o każdej artystce i do domu :) Ważne, że nowi ludzie mają szansę na odkrycie muzyki Tori dzięki tego typu akcjom!

  3. Btw, wczoraj leciał utwór Tori w … ESCE ROCK. Doznałem szoku bo jak słucham tej stacji dość często to Tori tam jeszcze nie słyszałem! Z niedowierzaniem poszedłem do kompa sprawdzić na stronie czy na pewno, bo na dodatek to był utwór którego jakimś sposobem nie znałem („Siren”).
    Podwójne zdziwienie i lekki szok, ale wzbogaciłem swoją kolekcje o kolejny fajny utwór :)

Odpowiedz

